loading...
کلش کده دات آی آر
تبلیغات

آخرین ارسال های انجمن
حامد صادقی بازدید : 332 سه شنبه 25 فروردین 1394 نظرات (1)
1- پیروزی در وار از طریق جا به جایی میان مپ ها : 

به طور کل روش اینه که در روز آماده سازی یک مپ کاملا داغون و احمقانه رو استفاده کنید ، اما درست قبل از شروع وار به مپ اصلی خودتون جا به جا کنید . این روش بسیار ساده است و کار عجیبی شما انجام نمیدین ، اما طرف مقابل دچار شک میشه و میگه ای بابا اینکه مپش یک چیزه دیگه ای بود . این روش رو بارها و بارها امتحان کردم و جواب گرفتم ، چون خیلی ها قبل از وار چندین بار تست می کنن و به هنگام شروع وار حمله می کنن .



حالا تکنیک های جابه جایی : 



حامد صادقی بازدید : 141 سه شنبه 18 فروردین 1394 نظرات (0)

یکی از مهم ترین دغدغه های هر بازیکنی در این بازی بدست آوردن جم هست ، اگر به دنبال هک هستید باید بگم احتمال رسیدن به هدفتون در حد صفر مطلقه ! چون برای هک این بازی باید سرور بازی هک شود ، که کل دنیا شاید ۲۰ تا هکر این توانایی رو داشته باشند . اکثر دوستان من قبل از لول ۷۰ با جم های خود بازی توانستند هر ۵ کارگر رو بگیرند ، اما یکی از این راه ها کسب جم ، انجام وظایفی که بازی به شما داده که در قسمت  Achievements قرار دارد  که در ادامه تک تک آنها را بررسی می کنیم 




حامد صادقی بازدید : 163 شنبه 15 فروردین 1394 نظرات (0)

جلوگیری از به تله افتادن نیرو ها

حتما تا به حال برای شما هم اتفاق افتاده که برخلاف پیش بینی هایی که کردید و تصوراتی که در مورد حرکت نیروها و سیر تخریب ساختمان های حریف داشتید، ناگهان نیرو ها گرفتار تله میشن 

حامد صادقی بازدید : 124 دوشنبه 25 اسفند 1393 نظرات (0)

منبع اکسیر:

معدن یا منبع اکسیر وظیفه ی استخراج اکسیر از زیرزمین را بر عهده دارد. هر سطح معدن دارای ظرفیت ذخیره سازی محدودی است که اگر به آخرین مقدار ظرفیت اش برسد تا زمانی که اکسیر های ذخیره سازی اش را به مخازن اکسیر انتقال ندهید توانایی ذخیره سازی ندارد. 

حامد صادقی بازدید : 110 شنبه 23 اسفند 1393 نظرات (0)
گراز سوار:

گراز سوار مردی سیاه پوست است که سوار بر گراز به سمت سازه های دشمن یورش می برد. سلاح گراز سوار یک چکش بزرگ است. دو دست بند طلایی بزرگ بر دست و یک گوشواره ی طلایی هم دارد. 

حامد صادقی بازدید : 119 پنجشنبه 21 اسفند 1393 نظرات (0)

اردوگاه ارتش:

اردوگاه فضایی 5در5 را در قبیله اشغال می کند ، بیش از هر سازه ی دیگری.

اگر اردوگاه را ارتقاء کنید همچنان قابل استفاده است و تا ظرفیتی که دارد می تواند نیرو را در خود جای دهد.

حامد صادقی بازدید : 135 چهارشنبه 20 اسفند 1393 نظرات (0)

برج جهنمی :

این برج که از خانه ی اصلی سطح دهم در اختیار کاربر قرار داده می شود دو کاره است.


حالت اول: تک هدف 
در این حالت در برابر نیرو های قوی دشمن از جمله قهرمانان ، پکا ها ، گولم ها و اژدها عملکردی بهتر دارد و سریع تر نابودشان می کند. همچنین در این حالت می تواند گروه زیادی از نیرو های ضعیف تر همانند کمانداران را به هلاکت برساند. 


حامد صادقی بازدید : 150 دوشنبه 18 اسفند 1393 نظرات (0)

اژدها:


اژدها نیروی هوایی ترسناکی است که هم به نیرو های هوایی حریف حمله می کند و هم به هر آنچه در زمین باشد. بر خلاف بالن ، اژدها از فاصله ی معین به هدف خود آسیب وارد می کند و نیازی نیست به هدف خود کاملا نزدیک باشد. آتشی که از دهان اژدها خارج می شود انفجاری است.( همانند جادوگر)



حامد صادقی بازدید : 119 دوشنبه 18 اسفند 1393 نظرات (0)

بالن:

بالن ها به نوعی ارتقاء یافته از دیوار شکن ها هستند. حملات آنها هوایی صورت می گیرد. 

آنها از آسمان بمب های خود را بر روی سازه های قبیله ی دشمن رها می کنند و بدین ترتیب به منطقه ی مورد نظرشان خسارت وارد می کنند. با این حال به سادگی در برابر ضد هوایی های حریف آسیب پذیرند.

حامد صادقی بازدید : 230 دوشنبه 18 اسفند 1393 نظرات (1)
غول:

غول ها نیروهایی قوی هیکل و بزرگ هستند که توانایی وارد کردن خسارتی بزرگ را به سازه های دشمن دارا هستند. اما با توجه به فضایی که برای تمرین و تشکیل خود اشغال می کنند برتری این خصلت شان بسیار کم رنگ می شود! 

حامد صادقی بازدید : 122 یکشنبه 17 اسفند 1393 نظرات (0)

طلسم یخ:


زمانی که آتش رگبار نیرو های دشمن شدت دارد استفاده از طلسم یخ بسیار کارساز است.
از این طلسم برای از کار انداختن حرکت و قدرت آتش افروزی سازه ها دفاعی و نیرو های قلعه ی دشمن در زمانی معین و قسمتی محدود استفاده می شود.
تبلیغات

درباره ما
سایت بزرگ کلش آف کلنز فعالیت رسمی خود را از سال 1394 شروع کرده و تا این لحظه یکی از بزرگترین نمایندگان شرکت سوپرسل در ایران میباشد! شما براحتی میتوانید جم با کم ترین قیمت بخرید،اکانت های خود را بفروش بگذارید،اکانت بخرید،هک واقعی کلش را دریافت کنید،حتی روبات کلش آف کلنز را بدون محدودیت زمانی......
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 79
  • کل نظرات : 49
  • افراد آنلاین : 8
  • تعداد اعضا : 364
  • آی پی امروز : 55
  • آی پی دیروز : 4
  • بازدید امروز : 66
  • باردید دیروز : 101
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 649
  • بازدید ماه : 649
  • بازدید سال : 19,196
  • بازدید کلی : 116,081